piątek, 13 września 2013

Khadi :: Mydło Róża & Miód


Mydło jest polecane dla dojrzałej i suchej skóry. Taką mam. Na Hefly.pl, gdzie mydełko kupiłam obiecują, że skóra będzie po jego użyciu nawilżona, odbudowana, odżywiona i pełna blasku.
Kto by takiej nie chciał? Ja chciałam. I nadal chcę. Mimo iż, po mydełku nie zostało już nawet to:


 

Zużyłam całe i naprawdę miałam ochotę świętować w dniu, kiedy to się stało.
Żadna obietnica producenta/sprzedawcy nie została spełniona. Skóra była nawet bardziej sucha niż po użyciu innych kosmetyków do mycia. Dodatkowo spowodowało u mnie podrażnienie miejsc intymnych. 
Plus za wygląd. Jasno różowa, transparentna kostka wygląda ślicznie. Bardzo intensywnie i łatwo się spienia, ale zmoczone zachowuje stałą konsystencję. To tyle na plus.
Minusem, i to było dla mnie szokiem jest zapach. Różany, ale nazbyt ostry, duszący i bardzo, zdecydowanie za bardzo intensywny.

Patrzę na skład: Rosewater, Honey, Glyceryn, Vegetable Oils i nie rozumiem. Wygląda tak obiecująco.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz